fbpx

FAQ – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Nie :) Możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Zachęcamy jednak, żebyś to zrobił/a, gdyż zajmuje to chwilę, a daje dodatkowe korzyści, m.in. możesz: sprawdzić historię swoich zamówień, uniknąć wpisywania swoich danych przy każdym zamówieniu.

1. Kliknij w tekst “Twoje konto” umieszczony w prawym górnym rogu strony. 2. Wpisz swój adres e-mail oraz hasło, zaakceptuj nasz regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 3. Kliknij w przycisk “Zarejestruj się”. Już prawie gotowe - wystarczy, że klikniesz w link aktywacyjny, który został wysłany na Twojego maila.

ZAMÓWIENIA

Wyszukaj swój wymarzony produkt, korzystając z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub klikając w odpowiednią kategorię. Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia. Wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane miejsca oczekiwanej dostawy. Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności TPAY, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu elektronicznych płatności. W przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki. Zamówienie możesz złożyć również przez Facebooka, Instagrama, telefonicznie lub korzystając z czatu dostępnego na naszej stronie :)

Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym, przy odbiorze lub za pośrednictwem systemu TPAY.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Dodatkowo do czasu realizacji zamówienia dochodzi czas dostawy, który wynosi najczęściej: • Kurier DPD, InPost (również za pobraniem) - 1 dzień roboczy, • Paczkomaty InPost (również za pobraniem) - 2 dni robocze. W większości przypadków termin realizacji zamówień to 1-2 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. W niektórych produktach czas realizacji zamówień jest wydłużony ze względu na brak towaru na naszym magazynie (wówczas przybliżony termin wysyłki oznaczony jest w karcie produktu).

Aktualny status Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, klikając w tekst “Moje konto”. O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy również mailowo.

Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu dodania produktu/produktów bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

FAKTURA VAT

Tak :) Fakturki wystawiamy na osobę fizyczną lub na firmę (do wyboru podczas składania zamówienia). Dokument wysyłamy na adres mailowy podany w formularzu zamówienia w dniu nadania przesyłki.

Faktury wysyłamy drogą elektroniczną na maila podanego podczas składania zamówienia.

W przypadku podania błędnych danych do faktury, prosimy o wystawienie noty korygującej i jej przesłanie na adres naszej siedziby: ACUS MED, Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa.

Istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Wystarczy złożyć zamówienie, wybierając opcję płatności jako tradycyjny przelew bankowy oraz wpisując w uwagach do zamówienia prośbę o przesłanie faktury pro-forma na adres mailowy.

Tak, fakturę z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) oferujemy dla Instytucji Publicznych, Bibliotek i Szkół. Aby otrzymać taką fakturę, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (info@acusmed.pl).

WYSYŁKA I DOSTAWA

- Kurier DPD oraz InPost - 14 zł, - Kurier DPD oraz InPost (za pobraniem) - 16 zł, - Paczkomat InPost - 13,50 zł, - Paczkomat InPost (za pobraniem) - 15,50 zł, - Paczkomat w weekend - 17,50 zł, - Paczkomat w weekend (za pobraniem)* - 19,50 zł. Zamówienie powyżej 199 zł - GRATIS Koszty wysyłki podane są w formularzu zamówienia, przy ikonkach wyboru płatności. Podane ceny obowiązują za przesyłki realizowane na terenie Polski. W przypadku zamówień zagranicznych cena jest ustalana indywidualnie w zależności od wagi i wielkości paczki.

Usługa „Paczka w weekend” jest skierowana przede wszystkim dla osób zapracowanych i zabieganych, które nie mają czasu na odebranie swojej przesyłki w dni robocze. Na czym polega? Wystarczy, że złożysz zamówienie w dowolny dzień w tygodniu (do piątku do godziny 13), a Twoja paczka znajdzie się w paczkomacie w sobotę lub w niedzielę.

Nie zapewniamy opakowań prezentowych, możemy jedynie do paczki dorzucić miły liścik z podziękowaniami/życzeniami. W tym przypadku wysyłki produktu jako prezent prosimy wybrać opcję płatności - przelew online - tpay.com, lub tradycyjny przelew bankowy.

Oczywiście :) Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy - ul. Mielecka 105, Kolbuszowa Dolna, podkarpackie. Przesyłki można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Realizujemy zamówienia z dostawą za granicę na terenie całej Unii Europejskiej. Wówczas koszt wysyłki ustalamy na podstawie wagi i wymiarów przesyłki. Aby skorzystać z wysyłki za granicę, zadzwoń do nas, napisz maila lub wiadomość na messengerze. W przypadku zakupów do krajów z poza UE, realizujemy tylko zamówienia w ilościach hurtowych. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia wszystkich szczegółów.

KUPONY RABATOWE

Niektóre produkty są wyłączone ze wszelkich rabatów np. książki, tablice anatomiczne czy preparaty do dezynfekcji. Kupon rabatowy również nie zadziała, gdy produkt jest dostępny w cenie promocyjnej.

Niestety, kody rabatowe i promocje nie łączą się ze sobą. Jednak większość kuponów rabatowych jest wielokrotnego użytku i możesz wykorzystać je przy każdym zamówieniu.

ZWROTY I REKLAMACJE

Poinformuj nas o tym telefonicznie lub drogą mailową, podając numer zamówienia oraz powód reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dalszego wyjaśnienia reklamacji. Nasz adres email: kontakt@acusmed.pl.

PRODUKTY

Jeśli jesteś zainteresowany niedostępnym produktem, zapisz się do powiadomień dostępności produktu wpisując swojego maila w odpowiednie pole znajdujące się w karcie produktu oraz kliknij w przycisk “Powiadom”. Gdy wybrana rzecz pojawi się ponownie w ofercie, dostaniesz informację na maila.

Jeśli masz problem z wyborem idealnej maty do akupresury, napisz lub skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy :) Zachęcamy Cię również do przeczytania naszego artykułu na blogu - https://www.acusmed.pl/blog/mata-do-akupresury-jaka-wybrac-ranking/, w którym umieściliśmy wszystkie niezbędne informacje.