fbpx

FAQ

Jak składać zamówienia?

Wyszukaj produkt w sklepie internetowym acusmed.pl, korzystając z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub klikając w odpowiednią kategorię. Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia lub kontynuuj zakupy.
Wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane miejsca oczekiwanej dostawy. Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności TPAY, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu elektronicznych płatności lub w przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki.

Jakie są koszta wysyłki?

Koszty wysyłki podane są w formularzu zamówienia, przy ikonkach wyboru płatności. Podane ceny obowiązują za przesyłki realizowane na terenie Polski.

Czy realizujecie zamówienia za granicę?

Realizujemy dla Państwa wysyłkę za granicę.

Czy kupony rabatowe w sklepie działają tylko na określone produkty?

Niektóre produkty są wyłączone ze wszelkich rabatów np. książki, produkty Blackroll,tablice anatomiczne czy preparaty do dezynfekcji. Kupon rabatowy również nie zadziała, gdy produkt jest dostępny w cenie promocyjnej.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Termin realizacji zamówień obejmuje 1-3 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Lub w przypadku płatności przy odbiorze 2-3 dni robocze od daty złożenia zamówienia na stronie. Przybliżony czas doręczenia przez przewoźnika podawany jest w Formularzu zamówienia.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Przelew bankowy, przy odbiorze lub za pośrednictwem systemu TPAY

Na czym polega opcja dostawy „Paczkomat w weekend”?

Usługa „Paczka w weekend” jest skierowana przede wszystkim dla osób zapracowanych i zabieganych, które nie mają czasu na odebranie swojej przesyłki w dni robocze. Na polega? Wystarczy, że złożysz zamówienie w dowolny dzień w tygodniu (do piątku do godziny 13), a Twoja paczka znajdzie się w paczkomacie w sobotę lub w niedzielę.

Jak długo czekacie na zapłatę za zamówienie?

Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych. Po upłynięciu tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

Otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem?

Poinformuj nas o tym drogą mailową, podając numer zamówienia oraz powód reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dalszego wyjaśnienia reklamacji. Nasz adres email: info@acusmed.pl