Moje konto ... Obserwowane ... Koszyk ... Kontakt

FAQ – najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Nie :) Możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Zachęcamy jednak, żebyś to zrobił/a, gdyż zajmuje to chwilę, a daje dodatkowe korzyści, m.in. możesz: sprawdzić historię swoich zamówień, pobrać faktury, zerknąć na wszystkie kupione produkty, czy uniknąć wpisywania swoich danych przy każdym zamówieniu.

1. Kliknij w tekst “Moje konto” umieszczony w prawym górnym rogu strony. 2. Wpisz swój adres e-mail oraz hasło, zaakceptuj nasz regulamin oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 3. Kliknij w przycisk “Zarejestruj się”. Już prawie gotowe - wystarczy, że klikniesz w link aktywacyjny, który został wysłany na Twojego maila.

ZAMÓWIENIA

Wyszukaj swój wymarzony produkt, korzystając z wyszukiwarki produktów w górnej części ekranu lub klikając w odpowiednią kategorię. Dodaj produkt do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia. Wypełnij formularz podając dane niezbędne do realizacji zamówienia: sposób dostawy i płatności, dane zamawiającego, dane miejsca oczekiwanej dostawy. Złóż zamówienie. Jeżeli wybrałeś opcję płatności iMOJE lub TPAY, zostaniesz automatycznie przekierowany do systemu elektronicznych płatności. W przypadku płatności zwykłym przelewem, otrzymasz numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Jeżeli wybrałeś opcję płatności za pobraniem, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi przy odbiorze przesyłki. Zamówienie możesz złożyć również przez Facebooka, Instagrama, telefonicznie lub korzystając z czatu dostępnego na naszej stronie :)

Za zamówienie możesz zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym, przy odbiorze lub za pośrednictwem systemu TPAY, czy iMOJE. W naszym sklepie można również płacić za pomocą BLIKA i kart płatniczych.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Dodatkowo do czasu realizacji zamówienia dochodzi czas dostawy, który wynosi najczęściej: • Kurier InPost (również za pobraniem) - 1 dzień roboczy, • Paczkomaty InPost (również za pobraniem) - 2 dni robocze. W większości przypadków termin realizacji zamówień to 1-2 dni robocze od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. W niektórych przypadkach czas realizacji zamówień jest wydłużony z tego względu, że został zakupiony produkt na zamówienie (wówczas przybliżony termin wysyłki oznaczony jest w karcie produktu).

Aktualny status Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, klikając w tekst “Moje konto”. O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy również mailowo.

Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu dodania produktu/produktów bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

FAKTURA VAT

Tak :) Faktury wystawiamy na osoby fizyczne lub na firmę. W przypadku zamówienia na dane firmy, każdorazowo należy podać nr NIP wraz z pełnymi danymi do faktury. Dokument wysyłamy na adres mailowy podany w formularzu zamówienia w dniu nadania przesyłki.

Faktury wysyłamy drogą elektroniczną na maila podanego podczas składania zamówienia.

W przypadku podania błędnych danych do faktury, prosimy o wystawienie noty korygującej i jej przesłanie na adres naszej siedziby: ACUS MED, Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa.

Istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Wystarczy złożyć zamówienie, wybierając opcję płatności jako "Faktura Pro forma" - prześlemy dokument na maila, który podany jest w zamówieniu. Faktury proforma wystawiamy z 7 dniowym terminem płatności. Jeśli nie zostanie ona opłacona w wyznaczonym czasie, wówczas zamówienie zostanie anulowane.

Tak, fakturę z odroczonym terminem płatności (7 lub 14 dni) oferujemy dla Instytucji Publicznych, Bibliotek i Szkół. Aby otrzymać taką fakturę, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (info@acusmed.pl).

WYSYŁKA I DOSTAWA

Paczkomaty - 9,99 zł (za pobraniem - 13,99 zł), Kurier InPost - 13,99 zł (za pobraniem - 16,99 zł), Paczkomat w weekend - 17,99 zł (za pobraniem -19,99 zł).* Zamówienie powyżej 249 zł - GRATIS Koszty wysyłki podane są w formularzu zamówienia, przy ikonkach wyboru płatności. Podane ceny obowiązują za przesyłki realizowane na terenie Polski. W przypadku zamówień zagranicznych cena to 70 zł.

Usługa „Paczka w weekend” jest skierowana przede wszystkim dla osób zapracowanych i zabieganych, które nie mają czasu na odebranie swojej przesyłki w dni robocze. Na czym polega? Wystarczy, że złożysz zamówienie w dowolny dzień w tygodniu (do piątku do godziny 12), a Twoja paczka znajdzie się w paczkomacie w sobotę lub w niedzielę.

Nie zapewniamy opakowań prezentowych, możemy jedynie do paczki dorzucić miły liścik z podziękowaniami/życzeniami. W tym przypadku wysyłki produktu jako prezent prosimy wybrać opcję płatności - przelew online - tpay.com, iMOJE lub tradycyjny przelew bankowy.

Oczywiście :) Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy - ul. Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa Dolna, województwo podkarpackie. Przesyłki można odebrać od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w piątki w godzinach 8:00-15:00

WYSYŁKA ZA GRANICĘ

Realizujemy zamówienia z dostawą za granicę na terenie całej Unii Europejskiej. Koszt wysyłki to 70 zł. Aby skorzystać z tej opcji należy zaznaczyć w koszyku sposób dostawy "Wysyłka kurierska zagraniczna".

KUPONY RABATOWE

Niektóre produkty są wyłączone ze wszelkich rabatów np. książki, tablice anatomiczne czy niektóre preparaty do dezynfekcji. Kupon rabatowy również nie zadziała, gdy produkt jest dostępny w cenie promocyjnej.

Niestety, kody rabatowe i promocje nie łączą się ze sobą. Jednak większość kuponów rabatowych jest wielokrotnego użytku i możesz wykorzystać je przy każdym zamówieniu.

ZWROTY I REKLAMACJE

Poinformuj nas o tym telefonicznie lub drogą mailową, podając numer zamówienia oraz powód reklamacji. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu dalszego wyjaśnienia reklamacji. Nasz adres email: reklamacje@acusmed.pl.

PRODUKTY

Jeśli jesteś zainteresowany niedostępnym produktem, zapisz się do powiadomień dostępności produktu wpisując swojego maila w odpowiednie pole znajdujące się w karcie produktu oraz kliknij w przycisk “Powiadom”. Gdy wybrana rzecz pojawi się ponownie w ofercie, dostaniesz informację na maila.

Jeśli masz problem z wyborem idealnej maty do akupresury, napisz lub skontaktuj się z nami - chętnie Ci pomożemy :) Zachęcamy Cię również do przeczytania naszego artykułu na blogu - https://www.acusmed.pl/blog/mata-do-akupresury-jaka-wybrac-ranking/, w którym umieściliśmy wszystkie niezbędne informacje.

Niestety nie. Koszty wysyłki doliczane są zawsze, niezależnie od wartości karty podarunkowej.